Translate

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

"Safari" w mojej odsłonie

Lato wprawdzie od nas odchodzi w szybkim tempie, ale nadal trafiają się nam ciepłe dni.
Problemem są zimne poranki i wieczory, dlatego niezbędnym się stają dodatkowe okrycia w tych porach.
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moją nadal letnią aczkolwiek nadającą się na tę właśnie porę roku stylizacje.
Stylizacja jest inspirowana stylem safari. Jest bardzo wygodna ( na co zawsze zwracam uwagę, bo strój powinien być dla nas a nie odwrotnie) a dzięki warstwom zapewnia nam komfort rano i wieczorem.
Stylizacja inspirowana jest stylem safari, ale nie byłabym sobą, gdybym nie przełamała jej kolorem i zaskakującymi elementami.










Kurtka- Camaieu
Bluzka- INNA
Spodenki- New Yorker
Buty- 5th Avenue
Torba- Parfois
Stanik-New Yorker





14 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w tych kolorach, ten oranż niesamowicie ożywia, białe spodenki super a dodatki pięknie tonują i spajają :) Fajna ta INNA bluzka z rozcięciem z tyłu :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za tak miłą opinię. "INNA" to taka sieć sklepów w Krakowie. Można tam czasami "wypatrzeć" fajne i tanie ciuszki. Nie wiem czy te sklepy są w innych miastach.
      Bardzo ją lubię jest cieniutka jak pajęczynka, co ma plusy i minusy. Plus - doskonale "otula" ciało. Minus- zawsze musi być coś pod nią :-)

      Usuń
  2. Fajnie wyglądasz, pomarańcz bardzo podkręca ten look, a tył pleców wymiata po prostu! Tylko zdjęcia troszkę małe i cieżko się dopatrzeć detali. Może warto użyć 'duże' albo 'bardzo duże' po załadowaniu zdjęcia na bloggera? pzdr www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że Ci się podoba.
      Powiększę te zdjęcia, chociaż mam wrażenie, że wtedy ich ostrość jest gorsza.
      Jeszcze raz dziękuje za komplement.

      Usuń
  3. Edytka bardzo fajny look, ma pazur i o to chodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że Ci się podoba Marzenko.
      Dziękuję za komplement i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Styl safari jest ponadczasowy i bardzo chętnie przez nas wybierany . Oczywiście interpretujemy go po swojemu i tak powinno być. Twoja propozycja bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz w 100 % racje. ja tez go bardzo lubię.
      dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetny look :) Rzeczywiście w stylu safari :P pięknie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje i ładnie wyglądasz. Lubie takie wygodne ciuszki.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. U mnie wygoda to podstawa. Strój ma być dla mnie a nie odwrotnie :-)
      pozdrawaiam

      Usuń
  7. Świetna kolorystyka i bardzo ładne połączenie! :) Mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń