Translate

środa, 10 sierpnia 2016

Sukienka i kobiece ksztalty

Dzisiaj chce wam przedstawić moją sukienkę.
Tak jak już wcześniej pisałam jako zodiakalny bliźniak nie mam jednej natury :-)
Kocham wygodę i luz, ale sa chwile, że mam nieodparta ochotę wyglądać jak "rasowa kobieta".
Najczęściej wtedy sięgam po moje sukienki, które pomagają mi się czuć kobieco i seksownie.
Oto pierwsza z nich:













Sukienka dzięki licznym cięciom doskonale układa sie do ciała, jednocześnie podkreślając wszelkie "krzywizny".
Co zwłaszcza podoba się Panom :)
I wzbudza zdecydowanie mniej kontrowersji niż moje boyfriendy :-)

Sukienka - F&F
Buty- Mohito

13 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w wersji rasowej kobiety, masz do tego idealną figurę, powinnaś się częściej przełamywać :) Śliczna sukienka i super przełamanie kolorem szpilek :) Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To moja dość częsta wersja ubioru. Chociaż przyznam, ze wtedy jak jestem wożona :-)
      2-u godzinna podróż busem i autobusem do pracy, dość mocno ochładza moje zapędy szpilkowe :-)
      Gdybym tylko mogła liczyć na limuzynę z kierowcą, to byłby mój codzienny strój. No cóż.......

      Usuń
  2. Ja również lubię, wygodę jednak są takie chwile, że mam ochotę założyć coś eleganckiego, kobiecego i seksownego.
    Bardzo ładnie Ci w tej sukience, a te amarantowe szpilki są boskie !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to kwestia humoru :-)
      Pewnie gdybym nie musiała "biegać " tak daleko do pracy, to taki kobiecy styl byłby w przewadze. Jestem kobietą, więc nie będę ukrywać, że lubię te spojrzenia pełne uznania. W dresach ciężko to osiągnąć :-)
      Szpilki kupiłam w Mohito za śmieszne pieniądze na wyprzedaży w outlet i zakochałam się. Sa bardzo wygodne. Świetnie wyważone.
      Dziękuję za komplement. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kocham sukienki i naprawdę mam ich pełną szafę :-)) Twoja bardzo mi sie podoba. Jest bardzo kobieca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Ja też bardzo lubię sukienki. Pozdrawiam

      Usuń
  4. ładna sukienka

    Przepraszam , ale pani pozy nie są na miejscu , powinna pani zachowywac soe do swpjego wieku a nie udawac nastolatkę

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się taki billboard:
      "Młodość to stan ducha"
      Ja bawię się doskonale. Polecam i pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za wizytę na moim blogu i komentarz.
      Zapraszam częściej :-)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie sykienki.super w niej wyglądasz.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Byłam na Twoim blogu. Jestem pod wrażeniem. bardzo pozytywnym. Będę tam częściej :-)
      Pozdrawiam

      Usuń