Translate

sobota, 6 sierpnia 2016

Tańczaca z muralem

Pokazując ostatnio odkryty przez siebie mural pisałam o tym jak zagonione nie zwracamy uwagi na to co dzieje się dookoła.
No i zabawne, sama nie zwróciłam uwagi na to co było odrobine dalej :-)
Dzisiaj idąc na zakupy odkryłam to cudo:





Niestety mural jest w tunelu, wiec zdjęcia nie są najlepsze. Do tego mural też jest troszkę zniszczony. Wielka szkoda, bo baletnica jest śliczna.

A skoro pokazałam Wam swoje "popisy", to pokażę Wam też jak bam dzisiaj ubrana.

Pudrowa bluzka z koronką- INNA
Spodnie- Mohito
Stanik sportowy- New Yorker
Naszyjnik - Mohito
Buty - 5th Avenue
Torba- Parfois







5 komentarzy:

  1. Super stylizacja, i łagodna ,i drapieżna, elegancka i zmysłowa jednocześnie :) Świetny pomysł na sesję, gratuluję!
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję. Szkoda, że dzisiaj pada, bo o ile mural był w podziemiu, to pozostałe zdjęcia z musu w zadaszeniu. Zapewne dla profesjonalnego fotografa to nie jest problem, ale dla nas trochę tak.
    Pomysł na sesje to "spontan". Nie mogłam się oprzeć jak zobaczyłam ten mural. Dzisiaj akurat zdjęć nie planowałam ze względu na pogodę.
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluzka, chodz zdjęcia są mało wyrażne i słabe

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, zdjęcia byly robione w ciężkich warunkach telefonem komórkowym. To nie jest profesjonalna sesja. Jak na takie ekstremum to i tak są całkiem dobre.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń