Translate

wtorek, 31 maja 2016

"siątka" w panice- oczy

Oczy

No cóż będę szczera. Nigdy nie byłam z nich zadowolona, ale "zmarchy" to już przesada.

Mogę pogodzić się, że nie mam cudnych "migdałów" okolonych gąszczem rzęs, ale z siateczką kresek pod nimi - nigdy.
Oczywiście mam świadomość, ze zapracowałam na nie.
Czy mogę nadgonić czas ?
Udałam się klasycznie do Rossmanna I wypatrzyłam ......

:-)
Hydrożelowe płatki pod oczy. Cena przystępna, więc niewiele się zastanawiając kupiłam.

http://static.wizaz.pl/resize/kwc/image/product/247/079/79247/79247.jpg?type=thumbnail&filter%5B%5D=fill%2Ccenter%2Cffffff&width=500&height=500&fallback=%2Fkwc%2Fimages%2Fno_product.png






                                                         




A że jak szaleć to szaleć kupiłam coś jeszcze ...

 Znalezione obrazy dla zapytania efektima hialuronowaZnalezione obrazy dla zapytania efektima hialu lips


  O ile płatki pod oczy zakłada się sprawnie o tyle te na usta maja fatalne opakowanie. bardzo ciężko jest je wyciągnąć.



Oczywiście zakładam, że to ja jestem "sprawna inaczej" i ktoś inny nie będzie miał najmniejszych problemów .
Po założeniu płatków pod oczy poczułam przyjemne zimno i jakby delikatny uciska.
Kompres na usta wywołał niezbyt przyjemne mrowienie.
Po ściągnięciu płatków z okolic oczu, oniemiałam !!!!!!! skóra była wygładzona i jakby sciagnięta. Do tego oczy wyglądały na mniej zmęczone.
Zmarchy znikły !!!!!!!! Aż ciężko uwierzyć.
Niestety kompres z ust nie przyniósł oczekiwanych efektów. Drobne kreski wokół jak były tak pozostały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz