Translate

piątek, 9 września 2016

Letnia wygoda

Tak, wiem lato już powoli "zmyka" z naszego kalendarza, ale jego ostatnie podrygi nakłoniły mnie do przedstawienia kilku luźnych stylizacji.
A że akurat przytrafił mi się mały wypad, to padło na luz i wygodę :-)
Niestety końcówka lata sprawia, że wieczory a zwłaszcza poranki wieją chłodem. W takiej sytuacji ubiór "na cebulkę" jest musowy.
No to proszę oto moja propozycja:










Bawełniana sukienka o asymetrycznym dole doskonale wpisuje się w wakacyjny luz.
Jest bardzo wygodna i przewiewna. Nie ogranicza ruchów a jednocześnie doskonale układa się do ciała.
Sukienka - Reserved
Sportowy stanik - New Yorker
Buty- 5th Avenue
Kurtka -NN

I jak Wam się podoba taka stylizacja?



6 komentarzy:

  1. Świetna sukienka, ale figura też super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Dorotko.
    Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kiecka, bardzo wakacyjna z dużym potencjałem, bo można do niej założyć i kurtkę jeansową, ramoneskę, rozpiętą koszulę, lub t-shirt pod spód. Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, to prawda ma spory potencjał.
    Zdjęcia to dzieło mojej córki :-)
    Pozdrawiam Marzenko

    OdpowiedzUsuń