Translate

niedziela, 10 lipca 2016

Capsule Wardrobe

Natrafiłam w internecie na takie oto określenie i....oniemiałam. Poczytałam troszkę i zastanowiłam się czy to ma sens.
Dziewczyny, które tak dzielnie promują taki styl życia zarzekają się, że tak.
Nie wiem jak dla innych ale ja raczej tak bym żyć nie  mogła.  Dla mnie "moda" to zabawa i sposób na dobre samopoczucie.
Wybierając codziennie ubiór kieruje się własnym samopoczuciem. Oczywiście jako klasyczny zmarzluch, zwracam uwagę na warunki pogodowe.
Moja garderoba, to ubrania bardzo eleganckie, casualowe, ale też te typowo sportowe.
Nie wyobrażam sobie aby wybrać kilka ubrań do siebie pasujących.
No możliwe, że ma to zastosowanie w przypadku osób, które nie potrafią się bawić ubiorem, czy kolorem. Dla mnie nie jest możliwe, aby zdecydować się na określona kolorystykę, czy styl ubioru.

Jakie Wy macie podejście do tego tematu?

A oto mój dzisiejszy strój"

Płaszczyk- Mohito
Bluzka - Vero Moda
Spodnie- Mohito
Buty- Lasocki
Torebka- Mohito










10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje.
      Pewnie wstyd się przyznać, ale to tel. komórkowym jest robione.

      Usuń
  2. Stylizacja jest genialna! :) Biel i czerń - klasyka! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, że wzbudza uznanie. Tak, bardzo lubie takie zestawienie kolorystyczne. Jest ponadczasowe. Jeszcze raz bardzo dziękuje za komplement

      Usuń
  3. Elegancko i z klasa!Biel i czern zawsze sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wyglądasz w tej stylizacji. Lubię takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      No ja tez. Wiesz bardzo lubię "elegancje" ale wygodną dlatego często łączę sportowe rzeczy z tymi bardziej eleganckimi.

      Usuń
  5. Mam już ulubiony zmywacz, ale ta buteleczka jest naprawdę bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacz? mówisz o Golden Rose?
      A jaki masz ulubiony? Mnie ten bardzo spasował, ale lubię zmiany :-)
      na 100 % nie zrezygnuje z tej pompki. Nie wiem czy ktoś ma jeszcze takie?

      Usuń