Translate

czwartek, 28 lipca 2016

Profesjonalne sesje zdjeciowe

Teraz trochę z "innej beczki". Chociaż nie ukrywam mocno związanej z modą . Nie tylko ta ubraniową :-)
Chodzi o profesjonalne sesje zdjęciowe.
Powinnam zacząć za moich czasów.....
śmieszne ale to prawda. Wychowałam się w czasach, gdzie aparat fotograficzny był w pewnym sensie luksusem, a jeżeli już ktoś taki posiadał to mógł liczyć głównie na zdjęcia czarno- białe.
Możliwe, że dlatego uważam takie zdjęcia za najpiękniejsze na świecie. Nie te z przed lat oczywiście, ale czarno-białe, które robi się obecnie. Zawsze uważałam, że takie zdjęcia zostawiają pole do wyobraźni.
Mój wujek był fotografem-amatorem - pasjonatem, który potrafił doskonale uchwycić jedyny w swoim rodzaju moment. Co przy kliszy i całym tym kramem z ustawieniem odpowiednio obiektywu nie było rzeczą łatwą. To właśnie dzięki niemu mam wiele zdjęć z dzieciństwa, które do dzisiejszego dnia sprawiają mi radość.

Teraz nastała moda na profesjonalne sesje zdjęciowe. Takie małe działa sztuki, które upamiętniają nasze najlepsze chwile. Nie zawsze jestem bezkrytyczną entuzjastką wszystkiego co modne, ale w tym przypadku jestem jak najbardziej za !!!!!

Zresztą sami zobaczcie






Czyż nie są cudne?
Jeżeli "nabraliście apetytu" na takie cuda i mieszkacie w Liverpoolu to możecie bez problemu zamówić sesje.
Zdjęcia wykonane przez G.W.photos

gosiabiala@hotmail.com
tel. 00447464633044

2 komentarze:

  1. Dziekuje

    Zapraszam na sesje .
    Kontakt email gosiabiala@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje

    Zapraszam na sesje .
    Kontakt email gosiabiala@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń