Translate

sobota, 2 lipca 2016

Szmizjerka dobra na wszystko

Oto moja propozycja na "must have" w szafie każdej kobiety.
Dla młodszych i tych troszkę starszych.  Starsze zapewne pamiętają wersje z dawnych lat. Tym młodszym pragnę przedstawić szmizjerke. Przedstawić to chyba najlepsze słowo w sytuacji jaka mnie spotkała ostatnio.
Jak wiecie czas wyprzedaży w pełni,  więc i ja poszłam coś "upolować". Jakiś czas temu widziałam szmizjerke,  ktora bardzo mi się podobała.  Udałam się do tego sklepu, ale w tłumie kupujących nie mogłam jej "namierzyć". Podeszłam do dziewczyny tam pracującej i zapytałam czy może mi pokazać gdzie znajdę szmizjerki, które mieli. Na co usłyszałam, cytuje: " nie wiem, właśnie wróciłam z urlopu. A co to jest". W pierwszej chwili myślałam,  że to żart.  Jednak ona jak i jej koleżanki nie wiedziały co to jest szmizjerka.  Nie wiem jak to możliwe, a jednak.
Dlatego przedstawiam sukienkę, która pasuje na dobrą sprawę na wiele okazji.  I tych bardziej eleganckich i tych zupełnie na luzie. Wszystko zależy od tego co z nią zestawimy.
Szmizjerka to sukienka, która jest zapinana na guziki, z krótkim rękawem, pagonami i kieszeniami. Taka w stylu safari.  Oczywiście przez lsta doczekała się wielu wariacji.  Taką wariacją jest też mój nowy nabytek.

To moja wersja elegancka. Buty klasyczna czarna szpilka 5th Avenue, torebka z Orsay, zegarek Swatch na  złotej branzolecie.

Oraz ewersja bardziej sportowa. Buty beżowe z zamszu 5th Avenue,  torba imitująca skórę krokodyla ( no name) zegarek ten sam co poprzednio. Idealnie pasuje do eleganckiego i sportowego stroju.
Szmizjerka Reserved

I co Wy na to? 

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie szmizjerki, muszę poszukać, może jeszcze gdzieś mam schowaną. Pięknie w niej wyglądasz :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje. Ja tez uwazam, że są twarzowe. No i pasują każdemu. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Lubię takie sukienki-szmizjerki, kiedyś były w wersji rozpinanej tylko do pasa, pasują też do spodni. Trochę małe zdjęcia, może wstawiaj większe, będzie lepiej widać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest właśnie rozpinana do pasa tylko.
      Z tymi zdjęciami to mam problem. Nie ma mi kto ich robić ;-)
      Są robione tel.kom. Nawet nie "obrabiane"
      Ale to pewnie też plus. Wszyskto naturalne ;-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń