Translate

środa, 27 lipca 2016

Czarna koronka

Tym razem chce Wam pokazać moją koronkową sukienkę.
Sukienka jest bardzo prosta w kroju.
Ponieważ ja nie lubię czuć się jak parówka, to przy tego typu sukienkach (elastycznych) zawsze biorę większe rozmiary aby sukienka nie przylegała bardzo do ciała.
Jak widać sukienka ma dwie warstwy. Pierwsza koronkowa, a druga z elastycznego materiału.
Jedyną tak naprawdę ozdobą jest większy dekolt na plecach. Chociaż jak na mój gust mógłby być zdecydowanie większy.
Nie ubrałam do niej biżuterii, bo moim zdaniem "przepych" koronki jest wystarczającą ozdobą.
Dodatkowo czerń przełamałam różowymi szpilkami.

Sukienka- New Yorker
Buty - Mohito







6 komentarzy:

  1. Szpilki są śliczne.
    Fajnie komponują się z czarną, koronkową sukienką.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są bardzo wygodne co niestety nie zawsze idzie w parze :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ładnie! :) Tył sukienki wygląda naprawdę ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Tak, mnie też się podoba, chociaż jak dla mnie lepiej by było gdyby był większy.

      Usuń
  3. Bardzo pozytywna kreacja, pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      Również pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń