Translate

czwartek, 7 lipca 2016

Zmywacz do paznokci

Jakiś czas temu kupiłam zmywacz do paznokci Golden Rose z pompką, truskawkowy.
Co do zmywaczy, to jestem akurat wybredna. Często ozdabiam paznokcie, lub używam "piaskowych" lakierów, więc mam problemy z ich zmyciem.
Pani na stoisku poleciła mi właśnie ten lakier. miałam troszkę mieszane uczucia, ale uległam.
No i muszę Wam powiedzieć strzał w "10"


Pompka- doskonałe rozwiązanie i już innego nie chce. Zmywacze w zwykłych buteleczkach, często się rozlewają. Niejednokrotnie udało mi się przewrócić buteleczkę w czasie zmywania. Tutaj nie ma takiego problemu. Zmywacza na waciku mam tyle ile chcę, nic się nie wylewa, nie przewraca.
Do tego doskonale zmywa wszystko co jest na płytce. Nie wysusza jej, ani skórek. Do tego ładnie ( jak na zmywacz) pachnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz