Translate

czwartek, 16 czerwca 2016

ARTDECO Minimal Make-up

Słuchajcie, muszę się pochwalić :-)
Tak, tak wiem. "Samochwała w kącie stała..."
Jednak jestem tak podekscytowana, że nie zwracam na to uwagi.
Pod namową córki zgłosiłam się do konkursu na ambasadorkę ARTDECO Minimal Make-up i.....
dostałam informacje, że zostałam ambasadorką, a przed chwilą przyszedł sms, że wysłano do mnie paczkę.
Teraz czekam na moje kosmetyki z dreszczem emocji i z przerażeniem przed następnym etapem bo jestem zdecydowanie "dziewicą" w tym aspekcie.
Teraz zrozumiałam jak muszą się czuć młode dziewczyny w podobnej sytuacji. skoro na mnie, osobie zdecydowanie bardziej dojrzałej robi to takie wrażenie.
Znalezione obrazy dla zapytania artdeco minimal make-upZapraszam na dalsza "ambasadorska relację"

2 komentarze: