Translate

środa, 22 czerwca 2016

Maska do włosów

Ostatnio będąc w sklepie Natura zwróciłam uwagę na maskę odbudowującą z ceramidami.
Dedykowana specjalnie do włosów rozjaśnionych lub po trwałej.
Wprawdzie słowo 'trwała ondulacja" sprawdzam w słowniku wyrazów obcych  :-) zapewne jak większość obecnie, to już słowo "rozjaśnione" powoduje włączenie się sygnału alarmowego.
Nie będę ukrywać, że kondycja moich białych włosów nie jest najlepsza i sprawdzam co się da aby temu zapobiec. Dodatkowo owa maska była w jednorazowej saszetce w cenie ok 3 PLN to już mnie całkowicie przekonało do zakupu. Bardzo nie denerwuje jak kupię coś co okazuje się dla mnie  nieużyteczne i zalega w domu. Jak na "wypróbowanie" saszetka jest genialna.
Tak zostałam szczęśliwą przynajmniej jak na początku posiadaczka takiego oto produktu:


Znalezione obrazy dla zapytania maska odbudowujaco lotonSłowo LOTON kojarzy mi się z zamierzchłych czasów i to nie jakoś pozytywnie. Chociaż z drugiej strony w tamtych czasach nie było wiele lepszych rzeczy :-)
Tymczasem zaskoczenie, ale po kolei.
Nie mogąc się doczekać efektu wieczorem umyłam włosy. Nałożyłam specyfik. Po zmyciu go z głowy powiem szczerze, ze szału nie było, ale za to po wysuszeniu oniemiałam.
Dawno nie miałam tak delikatnych i miękkich włosów. nawet po następnym dniu w dotyku były rewelacyjne.
Nie wiem czy są w dużych opakowaniach, bo nie sprawdzałam, ale szczerze polecam ta maskę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz