Translate

piątek, 24 czerwca 2016

Nasze pupile to nie zabawki !!!!!

Zapewne niektórzy pomyślą, że jestem "szurnięta".
No i pewnie tak jest.
Mało tego, jestem z tego dumna.
Dlatego nie mogę znieść wszelkiego rodzaju doniesień o ludziach znęcających się nad zwierzętami.
Nie dalej jak wczoraj widziałam program, gdzie pokazano psiaki, które ich "kochający inaczej" właściciele porzucili, jednocześnie skazując na śmierć. Popłakałam się jak "klasyczna histeryczka"
Czy naprawdę jesteśmy tak zwyrodniali?
Całe życie miałam zwierzęta i  nie potrafię zrozumieć jak można się zachowywać w ten sposób.
Obecnie mam 2 psiaki. Dwie sunie - kanapowce :-)
Jedna to shih tzu- 6 lat, a druga to 9-cio miesięczny mieszaniec bernardyna z owczarkiem kaukaskim.
"Zastąpiła" (brzydkie słowo) 13-letnią sukę sznaucera olbrzyma, która odeszła od nas w ubiegłym roku.:-(
I chociaż zarzekałam się, że więcej nie będzie kolejnego psa - wymiękłam jak zobaczyłam coś takiego:


Maleństwo z większą ilością białego to moja sunia.
Miłość od pierwszego wejrzenia :-)

Tak moje maleństwo wyglądało kilka miesięcy temu .

A tak wygląda teraz.



Nadal codziennie się do mnie tak tuli i śpi na kanapie.
Świata poza nami nie widzi i jestem pewna, że nie jest wyjątkiem.
Dlaczego zatem my, ludzie, podobno na wyższym poziomie rozwoju jesteśmy tacy okrutni ?


Kochani nie pozwólmy aby krzywdzono zwierzęta.
Proszę zwracajmy uwagę na to co dzieje się koło nas.








.

4 komentarze:

  1. Pies, kot, to poza miłością, odpowiedzialność za tego zwierzaka. Jeśli bierzemy zwierzę do domu, to my je wybieramy, i jest to nasz wybór. Ja też nie rozumie jak można, zwierzę wziąć a potem je porzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo często to brak wyobraźni i po prostu kaprys bogatego człowieka.
      Moja kuzynka znalazła w Liverpoolu stadninę ( chociaż nie można tego tak nazwać). Własność bardzo bogatego człowieka. Zagłodzone klacze, które nie maja pokarmu dla swoich młodych. Zdechłe źrebaki. Zwierzęta poranione bez wody i karmy. Teraz organizacje walczą o odebranie mu zwierząt i zakaz hodowli. Tyle, ze to już 9-ty raz. Sreaszne

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to absolutna prawda i jestem przekonany, że wiele osób powinno się dwa razy zastanowić zanim weźmie psa lub kota do domu. Ja o swojego pupila dbam jak tylko potrafię i kupuję mu fajne rzeczy ze sklepu https://sklep.germapol.pl/ ponieważ zależy mi bardzo na tym, aby był dobrze zadbany.

    OdpowiedzUsuń