Translate

wtorek, 21 czerwca 2016

Naklejki na paznokcie

Co pewien czas dopada mnie szaleństwo dekoracyjne :-)
Zwłaszcza latem sięgam po rożnego rodzaju formy zdobienia paznokci.
Ostatnio wracając z pracy zobaczyłam na stoisku naklejki, ale odrobinę inne niż zwykle.
Nie były to takie małe elementy, ale naklejki na cały paznokieć.
Oczywiście zaraz pożałowałam obcięcia moich "szponów" no ale cóż. "Mówi się trudno i kocha się dalej"
Kupiłam jedna sztukę na wypróbowanie.








Naklejki są jak widać w rożnym rozmiarze. Wyglądają jak złote nitki. Na takim pasku jest ich 10 sztuk.
Tu już oczywiście po odcięciu kilku, które najbardziej pasowały do moich paznokci. Ja nie zamierzałam zdobić wszystkich .





Zdecydowanie by było lepiej, a właściwie łatwiej użyć cała naklejkę, ale ja musiałam ja dociąć.
Robiąc to samemu nie jest to najwygodniejsze. pierwsze przycięłam a potem naklejałam, ale to zdecydowanie trudniejsza opcja bo nitki się zwijają. za to przy mniejszych paznokciach można użyć jedna naklejkę na dwa.
Łatwiejsza opcja to nakleić całość a resztę usunąć zmywaczem lub dociąć i spiłować. 
Efekt to oczywiście rzecz gustu, ale jak dla mnie ok.






Ja jeszcze dla lepszego efektu paznokieć palca środkowego zrobiłam w wydaniu "mechatym" :-)
Co całkiem fajnie dopełnia całości.


Lubicie takie zabawy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz