Translate

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Recepta na śliczne paznokcie

Troszkę z innej beczki.
Od lat istnieje moda na zadbane paznokcie.
Sama jestem na ich punkcie "walnięta" :-) a że jako dziecko obgryzałam je, to skutecznie pozbawiłam się możliwości posiadania naturalnie ślicznych.
Walczyłam z nimi od 18-go roku życia, kiedy to z sukcesem udało mi się zaniechać obrzydliwego procederu obgryzania.
Moje paznokcie były okropne. Dość, że płytka była mała, miękka jak papier to jeszcze unosiła się do góry.
Codziennie malowałam paznokcie, bo bez lakieru wyglądały ohydnie, a lakier odpadał w oka mgnieniu.
Pewną ulgę przyniosły tipsy, a potem żele . Nosiłam je przez 15 lat. Może nie był to "cud miód" ale przynajmniej miałam długie paznokcie i nie musiałam ich malować codziennie.
Natomiast nie ukrywam koszmarem były odrosty. Także fakt, że czasami odklejały się zamiast grzecznie siedzieć na miejscu
Pewnego dnia postanowiłam z nich zrezygnować i zawalczyć o lepsze naturalne.
Nie było to łatwe bo do wymienionych wcześniej defektów dołączyły zniszczenia po tipsach.
Paznokcie miały ohydne pionowe bruzdy, które zresztą tez pojawiają się często u starszych ludzi.
No czysta rozpacz!!!
Walka o ładne paznokcie trwała długo. Co jakaś Pani w sklepie mi poleciła to ja oczywiście pełna nadziei kupowałam.
Efekty były marne. Żadna z odżywek nie poprawiała kondycji moich paznokci, a przetestowałam ich sporo.
Już jedna noga byłam w gabinecie by przeprosić się z żelami gdy polecono mi odżywkę Herome extra strong
Znalezione obrazy dla zapytania herome

Od tego czasu minęło 5 miesięcy i nikt nawet by nie pomyślał, że moje paznokcie mogły wyglądać zupełnie inaczej.
Paznokcie stwardniały. Płytka "przyrosła" do macierzy wydłużając ją. Po bruzdach nie został ślad .
Nawet "zagięcie" środkowego paznokcia spowodowane zniekształceniem od pisania- wyprostowało się. Lakier zmywam raz na tydzień lub rzadziej. Nie dlatego, ze coś odpadło, a dlatego, że mam odrosty.
Odżywkę mi poleciła osoba, która ja ożywała, ale efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania.

Zapewne minusem chociaż nie dla wszystkich jest fakt, że nie jest dostępna w sklepach kosmetycznych. Można ja kupić tylko przez internet.
Koszt ok 40 PLN- starcza na ok. 6 miesięcy.
Początkowo można odczuwać ból po aplikacji. Ja takiego nie miałam, ale znam osobę, która początkowo odczuwała duży dyskomfort.
Nie stosowałam jej tez tak jak zaleca producent. W zupełności wystarczała aplikacja pod lakier przy każdorazowym malowaniu.

A oto dowód.
Paznokcie są bardzo długie.
Na pierwszym zdjęciu, na kciuku można zobaczyć jak paznokcie przestają się podnosić do góry.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz