Translate

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Energetyczny peeling do ciała

Coraz cieplej i cieplej nawet dla takiego zmarzlucha jak ja nadszedł czas na pokazanie ciałka. No i cóż otwarcie musimy powiedzieć po zimie zwykle nie jest najlepiej.  Przynajmniej u mnie. Należę do tych osób, które są uczulone na zimno. W efekcie czego skóra jest mocno wysuszona, a w miejscach gdzie atakowało mnie uczulenie o  odmiennej kolorystyce. Łaty jak u mojego psa . I jak tu się rozebrać?
Czas na reanimacje! !
Postanowiłam na pierwszy ogień rzuciłam peeling.
Pani w Rossmannie poleciła mi peeling o cudnym limonkowym zapachu.
Cukrowy peeling do ciała wyprodukowany przez Hean. Równocześnie jest to ujędrniający i oczyszczający preparat pod prysznic.  Przynajmniej tak zapewnia producent.
 Znalezione obrazy dla zapytania hean peelingPomijając rozkosze zapachowe, bo to jak wiemy jest kwestia gustu, to efekt po zabiegu przeszedł najśmielsze moje oczekiwania. Skóry tak delikatnej w dotyku to prawdopodobnie nie miałam nawet jako dziecko.
Nawet mąż to zauważył.
Z czystym sercem mogę ten peeling polecić. Dla tych, którym ten zapach nie odpowiada był w innym. O ile dobrze pamiętam jeżynowym.
Cena ok 11 PLN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz