Translate

środa, 8 czerwca 2016

Rzęsy raz jeszcze

Nie należę do osób, które poddają się, wiec za punkt honoru wzięłam sobie wypróbowanie czego się da, aby sprawdzić czy istnieje możliwość posiadania bujnych rzęs.
Moje "ogryzki" przestały mnie satysfakcjonować.
Kupując leki w aptece zapytałam czy jest coś innego niż niedziałające Regenerum
Pokazano mi tusz do rzęs, który podobno dość, że nie uczula to jeszcze wspomaga wzrost rzęs oraz ich zagęszczenie.
Ponieważ cena 28 PLN była atrakcyjna, to zdecydowałam się go zakupić
apteka internetowa, apteka online - DERMENA LASH maskara wzmacniająca rzęsy 10 ml1Jako tusz sprawdzał się całkiem dobrze. Nie odbijał się na górnej powiece, co przy moich "kaprawych" głęboko osadzonych oczkach jest dość istotne. Nie powodował łzawienia, aczkolwiek czasami po całym dniu zdarzało się, ze swędziały mnie oczy, ale to równie dobrze mogło być od czegoś innego.
Co do "regeneracyjno - wzrostowych predyspozycji" tego specyfiku to nie zauważyłam zmian na moich marnych rzęskach, co niewątpliwie zostałoby zauwazone. Używałam go przez 6 miesięcy i raczej następnego nie kupie.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz